Skuteczny PR – case study


Działania PR godne naśladowania

 

Public relations to ogromna potęga, która pozwala stworzyć pozytywne nastawienie klientów do marki, a to z kolei buduje grono wieloletnich, powracających klientów, którzy w dodatku polecają markę – jakże można byłoby je pominąć w działalności firmy. Jednak aby PR odniósł skutek, musi być prowadzony w odpowiedni sposób, oto kilka ciekawych przykładów dobrze przeprowadzonych akcji PR-owych.

Public-Relations

źródło: everything-pr.com



Microsoft i jego ankieta

W 1992 r. Microsoft wypuściło na rynek nową wersję Windowsa 3.1, wraz z systemem użytkownicy otrzymywali pokaźnych rozmiarów ankietę dotyczącą sposobów w jaki korzystają z komputerów osobistych. Aby zachęcić użytkowników do wypełnienia ankiety i odesłania jej firmie, obiecany, że w zamian każdy użytkownik otrzyma grę Cheese Terminator – Microsoft nie tylko zdobył odpowiedzi, ale jednocześnie przychylność fanów.


 

Polska. Where the unbelievable happens

Była to seria spotów przygotowanych na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, których zadaniem było promowanie Polski i budowa pozytywnego wizerunku. Jest to opowieść o chłopcu z zagranicy, który zwiedza baśniową krainę jaką jest Polska. Na swojej drodze spotyka Smoka Wawelskiego, rycerzy spod Grunwaldu czy stadion wynurzający się z morza. Doskonałe wykorzystanie storytellingu, a w dodatku bardzo dobrze zapamiętana marka – oto co można powiedzieć o tym spocie.


 

 

Wyszukiwarka

Logowanie

Zarejestruj się