Influencer marketing


Znana twarz sprzeda Twój produkt

 

Influencer marketing jest to forma marketingu, w której najistotniejszym elementem jest oparcie kampanii na udziale w niej znanej osoby. Rozpoznawalność ambasadora produktu przekłada się na zainteresowanie towarem.
 

wwd
źródło: www.jmhhacker.com

Niegdyś influencer marketing opierał się przede wszystkim na celebrytach, aktorach, piosenkarzach, jednak współcześnie firmy znacznie chętniej jako przywódców opinii widzą blogerów i vlogerów, którzy recenzują produkt z danej branży i posiadają często rzesze czytelników i obserwatorów.

 

Współpraca z influencerem to przede wszystkim gwarancja, że przekaz zostanie potraktowany, nie jako reklama, ale jako wartościowa opinia. Jak dowodzą badania, tego typu forma promocji produktu w znacznie większym stopniu angażuje potencjalnych klientów.

 

Głównym założeniem w przypadku uprawiania tego typu marketingu powinno być znalezienie odpowiedniej osoby, która w danym temacie posiada silny głos i jest traktowana jako wyznacznik opinii o danej branży. Tylko wówczas influencer marketing odniesie skutek.

Wyszukiwarka

Logowanie

Zarejestruj się