E-branding


Internetowe kreowanie marki


Współcześnie kreowanie wizerunku marki to nie tylko tradycyjny branding, to również, a może właśnie w głównej mierze e-branding, czyli szereg działań prowadzonych za pośrednictwem internetu, a zmierzających do budowania wizerunku firmy w sieci i poza nią. Aby e-branding był skuteczny powinien opierać się na kilku założeniach, w tym między innymi powinien zostać oparty na symbolach i emocjach, które do tej pory kojarzył się klientowi z marką, różnych kanałach komunikacji marketingowej online, sprawnej obsłudze klienta, oraz tworzeniu wartości dodanej dla użytkownika internetu – osiągnąć to można przy pomocy różnorodnych działań.
 

e-branding-and-online-advertising-27-638
źródło:  www.slideshare.net

 

Strona internetowa – powinna zawierać logo firmy (opierać się na znanych i kojarzonych z firmą symbolach), oraz opis jej działalności oraz oferowanych produktów i usług. Powinna również być bogata w interesującą użytkownika internetu treść (będzie to wartość dodana dla klienta).

 

SEO – badania dowodzą, że im strona wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, tym internauci postrzegają firmę jako rzetelną, o ugruntowanej pozycji.

 

Wykorzystanie płatnych reklam – należy dbać by nazwa i strona firmy funkcjonowały w pamięci użytkowników.

Wyszukiwarka

Logowanie

Zarejestruj się