Contact center – nowoczesny następca klasycznej infolinii


Znacie ten skecz, w którym Maciej Stuhr próbuje dodzwonić się do konsultanta na infolinii w call center? Skecz jest przezabawny, ale gdy w rzeczywistości nas to spotyka, to nie jest nam do śmiechu. Dzięki https://www.alfavox.pl/ nigdy więcej nas to nie spotka. Na szczęście klasyczne call center powoli odchodzi do lamusa i możliwe, że niedługo zastąpią je całkowicie nowoczesne contact center, a my już nie będziemy musieli irytować się, czekając godzinami, aż przyjdzie nasza kolej na rozmowę i znajdzie się wolny konsultant. Koniec też z przełączeniem od osoby do osoby! Contact center to zupełnie nowa jakość komunikacji, w nowoczesne systemy teleinformatyczne pozwalają na naprawdę zaawansowane rozwiązania.


Klasyczne call center .11111315(6)


Jest to system, który można zaimplementować bezpośrednio na stronę internetową. Z punktu widzenia klienta to po prostu okienko, w które wystarczy kliknąć, by połączyć się z konsultantem. W zależności od wybranych opcji contact center może oferować polaczenia tekstowe, głosowe lub wizualne, czyli czat wideo. Aplikacja do komunikacji umożliwia też przesyłanie linków i plików oraz obsługę materiałów interaktywnych. Jakie jeszcze opcje ma contact center? Na przykład rozmowy konferencyjne, czy czaty grupowe, a także zintegrowanie z tak zwanym wirtualnym asystentem, czyli botem, który dzięki sztucznej inteligencji radzi sobie w rozmowie z klientem na najbardziej powszechne tematy.


11111315(1)


Contact center to tez wygodny interfejs oraz zaawansowany system raportów. Jest na przykład możliwe analizowanie skuteczności, czasu połączeń, a także akcji, jakie podjął klient. Zaawansowany system monitorowania pracy agentów pozwala też zadbać o należyta jakość obsługi. Natomiast statystyki i analizy pozwalają dostosować przedsiębiorstwo do wymagań rynku i klientów. Contact center to naprawdę wiele możliwości.