Co to znaczy dobra wizytówka?

business-card-943998_640Jeśli nie masz swojej wizytówki to nie możesz nazywać siebie specjalistą – głosi stare przysłowie wszystkich marketingowców. Jednak samo jej posiadanie to dopiero połowa sukcesu, wizytówka powinna być jeszcze odpowiednio zaprojektowana i przekazywać informacje we właściwy sposób.

 

Lepiej nie rób tego sam

Zrobienie własnej wizytówki wydaje się dla niektórych błahostką, jednak jej poprawne wykonanie wymaga nie tylko sporych nakładów pracy, ale także doświadczenia i umiejętności plastycznych. Jeśli nie zajmowałeś się tym nigdy wcześniej, lepiej zleć wykonanie wizytówki firmie ze strony www advertstudio.eu/reklama/, która business-card-943996_960_720posiada spore doświadczenie w ich projektowaniu.

 

Absolutne minimum

Wizytówka to dziwny przedmiot – jest zarazem najprostszą formą reklamy, jak i bardzo ważnym narzędziem, dzięki któremu potencjalni klienci będą mogli się z nami skontaktować. Najważniejszą informacją przekazywaną przez wizytówkę są więc dane kontaktowe, czyli imię i nazwisko, nazwa firmy, adres, telefon, e-mail, adres strony www, stanowisko, które zajmujesz oraz logo firmy. Tylko tyle i aż tyle informacji powinna zawierać każda wizytówka.